Naturvetenskap

2009-03-23 @ 06:02:08

 Godmorgon (snöiga) Måndag!
Det är härligt när man måste vakna 05.20 och se att det är ljust ute, det blir lite lättare att gå upp då. En dusch och en kopp kaffe senare känner jag mig pigg och ser fram emot denna vecka. Jag ska åka till Vallentuna idag och vara där tills på Torsdag/Fredag. Jag börjar min nya kurs idag, Naturvetenskap för yngre åldrar. Det ska bli spännande, jag har inte läst det ämnet sedan gymnasiet och då var jag inte så intresserad. Men nu ska jag ta nya tag och det ska faktiskt bli skönt med en ny kurs och en omstart. Detta är min sista kurs någonsin, ialla fall innan jag börjar Specialpedagogiken om sisådär fyra år. För det är mitt nästa steg, att bli specialpedagog. Men det måste dröja några år först.

Jag har tänkt att försöka åka på några loppisar när jag är i Vallentuna om jag har tur kanske min mor vill följa med mig. Jag ska leta efter gamla ramar till vår fotoväg. Jag hittade en "emma fåtölj" på loppisen här nere hos oss, men när jag skulle gå in för att titta på den var den redan såld. *morr*

Ha nu en underbar vecka och jag håller alla mina tummar och tår för min älskade svägerska den här veckan.

Med Kärlek
Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0