Reaktioner

2009-03-08 @ 10:03:35
Vilken Fredag det blev! Det var jätte trevligt! Tack Maja för det! ♥
Jag vill utbringa ett HURRA för min älskade bror som fyllde år igår! ♥

I går var vi lite trötta av någon konstig anledning så vi mös hemma hela dagen, Ps kompis B kom hit och spelade tv spel och jag fick en anledning att titta på tv i sängen hela kvällen. Det var mycket skönt och behövligt. Jag kom på mig själv flera gånger att bara le att allting förhoppningsvis har löst sig för mig och framförallt för oss. Det kommer så mycket utav ett arbete, vi kan starta en bättre ekonomi och framförallt börja spara till saker vi vill göra. Jag antar att vi kommer resa en del under något år. P sa att det är någonting han vill göra så då ska vi ju försöka göra det. Min dröm vore ju att åka med hela familjen någon gång, vore så kul att uppleva ett annat land med Josefine & Oscar. Men det kanske kommer annars får vi kanske kidnappa de små om några år ;) .

Jag har i alla fall fått konstaterat att jag bör undivka apelsin. I Fredags satte jag mig och åt en innan jag skulle iväg. Efter någon minut börjar det svida i ansiktet som bara den. Gick och tittade i spegeln och hade fått ett stort rött märke från läppen upp mot näsan och jäklar i min låda, det sved och sved , det kändes nästan som brännmärken. Sedan ploppade det upp små röda märken runt munnen. Det var jag mäkta glad över ( !!!) eftersom jag skulle gå iväg då. Men jag tog en allergitablett och hoppades på att det inte skulle bli värre. Jag har fortfarande kvar märkerna, det klias lite men inget värre än så. Det är dock konstigt hur man kan reagera på saker helt plötsligt. Har ni upplevt det?

I dag ska det tvättas här hemma eftersom hela vårt sovrum består av en enda stor tvätthög. Sen skulle det tydligen bli Söndagsmys med film och god mat... Det blir mycket mysigt!

Tack ni alla fina som skrev under tidigare inlägg! Ni är bäst!
Så ett stort tack till er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sötgrodor, kul att ni kan börja planera framåt.

Njut av livet det går ju inte i repris.

Love u

2009-03-08 @ 14:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0