Solig Torsdag

2009-03-26 @ 11:04:41

Nu har jag nyss ätit lunch och ska strax börja gå mot tåget som ska ta mig till skolan, vi ska börja Biologin idag.  Det ska bli kul men det känns lite onödigt att åka in för en två timmars lektion. Men vad göra!?!  Efter det ska jag åka tillbaka till Vallentuna och ge mina föräldrar en bamse kram för att de är så otroligt snälla mot mig jämt. Jag måste packa ihop väskan och sen ska jag bege mig hemåt till min ÄLSKLING! Som jag längtat efter honom.

Vi fick ett glädjande besked igår, vi får tillbaka MASSOR på skatten och det gör mig så glad. Nu kan vi åka på semester med gott samvete! *jippie*


Kärlek till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0