Ny vecka - Nya tag!

2009-05-18 @ 06:34:43
Helgen är över återigen och idag är det nya tag som gäller! Jag ska strax bege mig till skolan och redovisa lite kemi. Vi har gjort begreppskartor för att förklara sammbanden mellan t.ex. atomer och joner etc. Det ni, det var svårt för mig. Men jag tror jag har gjort rätt annas lär jag väl mig idag om hur det ska vara.

I Lördags var vi hemma hos Carro & Micke på lite fest och det kändes igår må jag lova, men det var det värt. I går åt vi pizza, den klassiska bakismaten men fy attan vad jag ångrade mig efteråt. Magen svullnade som en ballong och så fick jag gå tills jag stupade i säng. Ingen mera pizza, men jag brukar inte äta det så igår fick jag väl bara ett tokryck.

Nu ska jag åka iväg!
Ha en bra Måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0