Världens finaste vänner!

2009-05-31 @ 17:19:29
Åh jag är fortfarande så glad för festen i Fredags, det var så fantastiskt roligt och jag är så himla glad för att jag har sååå otroligt fina vänner och en sån fin familj! Tack alla ni, ni gjorde kvällen till ett fantastiskt fint minne att bära med sig.
I dag har jag och svärmor solat och det var så skönt att bara ligga och glo, slappna av det kunde jag verkligen göra idag. Det sprudlar i hela kroppen och jag är så glad. Det känns så bra allting och livsglädje är precis vad jag känner just nu.

Jag är en aning röd på kroppen så jag gömmer mig under parasolet på ballkongen, jag har möblerat om och städat av lite här ute så nu känns det riktigt mysigt!





















Ha en fin söndag!

Kommentarer
Postat av: simone

de samma tjejen.

2009-05-31 @ 22:51:51
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Cajsa

GUUU SÅ FIN DU VAR DÅ! Å så missade jag ett sånt tillfælle att få klæ upp sig. grattis igen. ælskar dig

2009-06-01 @ 10:56:08
Postat av: Anonym

ett stort grattis till dig gummsan! Hoppas allt går på räls nu :P Inge mer tentor att plugga till :P NJUT :D

2009-06-01 @ 21:32:31
Postat av: olga

Det var jag Olga som skrev om det föll bort ;)

2009-06-01 @ 21:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0